Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
7

YANG HARAM DAH JADI HALAL

Posted by morriss on 6:14 PM in ,
Gua ade satu yang haram ni.. tapi jarang sangat pakai.. segan beb.. serba salah je nak pakai.. gua beli sebab dah nama pun kipas susah mati.. gua mane boleh ketinggalan tak beli benda ni.. last-last simpan buat koleksi je.. 

majulah Liverpool di masa hadapan... hahaa... supporter lain jagan nak banyak bunyi plak.. gua bakar blog korang nanti..





 DULU AGAK HARAM

http://www.soccerpro.com/common/images/051160_Adidas_Liverpool_Home_Jersey_Long_Sleeve_2008_09_zm.jpg


SEKARANG DAH HALAL
http://www.newfootballkits.org.uk/wp-content/uploads/2010/01/Liverpool-black-300x300.pnghttp://n---n.blog.friendster.com/files/liverpoo-standard-chartered.jpg 

**world cup
gua sokong spain..
korang sokong ape?
tak main r sokong
Brazil... xde thrill
la sokong brazil..

7org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.