Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

MENANG $2 600 000.00 USD

Posted by morriss on 12:04 AM in
Ni gua kasi korang sneak kt akaun gmail gua.. kalau la benda tu semua betul, gua dah beli KLCC tu untuk jadikan rumah anak yatim.. sape-sape teringin nak naik lamborghini atau AUDI R8, datang la rumah.. bersepah je kalau korang nak pinjam... sesape nak kawin dengan gua, gua bawak honeymoon pergi bulan.. roket?? takyah sewa, gua beli je dua.. satu bawak gi honeymoon satu lagi kasi hadiah kt mak mertua..


Paling tak boleh blah, dorang memanipulasi nama awek gua.. lisa surihani.. trick ni nyarisss gua nak terkena.. ye r, sape tak cair bila dengar nama bakal awek sendiri kan.. hehee.. nasib baik dia eja salah..  fuhhh.. dah gua tak layan, guna liza hanim plak... sori bro, gua tak minat liza hanim..

sampai Queen Elizabeth pun nak kasi sumbangan kt gua.. memang la duit dia dah melimpah-limpah, tp ape la sangat jasa gua kt dunia ni sampai dia nak kasi gua duit.. gua ni, tolong orang cacat penglihatan melintas jalan pun tak pernah.. curi parking khas untuk warga OKU slalu la.. hahaaa...

Yang lotery tu, sumpah gua tak main.. sape la yang cukup bangang nak termakan dengan tipu helah macam ni, ye tak? pada yang pernah terpedaya tu, sori la gua cakap korang memang (*Y^&%$$^&.... tp, biase la... time tengah-tengah kesempitan duit, memang senang sikit nak terpengaruh dengan benda-benda macam ni.. tak salah kalau gua kata, benda ni berleluasa sebab ada ramai yang dah terperangkap.. adehh, gua kalau duit terlampau banyak sampai tak kesah tampal jadikan wallpaper rumah sekali pun, gua takkan kasi orang duit tu senang-senang macam ni.. atleast, buat la contest ke ape, betul tak? hurmmm gua memang sentiasa betul..














**macam mana kalau
ada satu antara semua tu,
yang memang real..
nak kasi gua duit...
perghhh.. dah, jangan
pikir lagi...

3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.