Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

BALING BOLA BOLING MASUK LONGKANG BARU LA COOL

Posted by morriss on 4:36 PM in ,
AMARAN!! entri ini berunsur hasutan.. hasil nukilan seorang yang bangang dalam permainan boling.. tapi die masih cool...

sape ajak gua main boling lagi gua sumbat mulut dia dengan bola boling.. sebut perkataan boling pun tak boleh.. isu sensitif.. 

setakat baling bola ter...kebelakang tu ape la nak heran sangat.. takkan la tu pun korang nak gelak.. dah, baru gua sedar boling adalah permainan yang paling tak best serta tak bermanfaat sekali kt dunia ni... sape la cipta permainan boling ni..  mesti dulu dia tu nerd..

baik korang tak payah main boling lagi dah..  ikut kajian yang gua buat, badan keselamatan manusia sedunia (BKMS) mengklasifikasikan boling adalah sebagai game yang sangat merbahaya.. tak caya, tengok bukti yang gua sertakan.. 

keimpulannya, orang yang tak reti main boling adalah cool... yeahhh!!!

http://2.bp.blogspot.com/_pfdTkjDyUDM/Sa85jGpsGqI/AAAAAAAAAHk/4DK1lpC29Ok/s320/image003.jpg

** bila la dorang
nak stop kutuk gua nih..
adoiii...

3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.