Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

SAAT INDAH... CUBA HARGAINYA

Posted by morriss on 8:25 AM in
banyak2 cerita korea dengan jepun yang aku tengok.. aku tertarik dengan cerita buzzer beat.. ye, gua big fans kitagawa keiko.. tapi, cerita tu agak stylo la bagi aku.. dalam cerita tu, aku sangat suka satu scene.. scene tu macam sweetest moment yg aku pernah tengok..

rasa terharu bila ada orang hargai kita.. kadang2 kita tak sedar pun kewujudan orang tu.. tengok sekeliling, mungkin ada orang yang dari dulu sampai sekarang, walau dalam ape keadaan sekali pun, sentiasa ada dengan kita.. sentiasa tahan kita dari jatuh.. sentiasa percaya pada kita walaupun satu dunia memperkecilkan kemampuan kita.. kalau anda dah jumpa, hargailah insan tersebut..







**jiwang beb

4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.