Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
11

CONTEST LAGI : TOLONG UPDATEKAN BLOG GUA

Posted by morriss on 1:16 AM in
sape2 otai blog.. tolong la updatekan blog ni.. gua malas nak update.. kalau update pun, mesti lari topik.. lari jauh pulak tu.. update biar isi dia best2.. trafik masuk biar cecah 6 ribu sehari..  kalau korang berjaya, gua hadiahkan fairlady special edition sebijik...


ape kes gua pergi terengganu, order teh ais, brader kedai tu hantar teh beng.. nyaris gua tak bakar kedai tu.. baru nak simbah petrol, member gua cakap.. teh beng tu teh ais la... gua makan, munum laju2.. suruh member gua bayar, pastu terus blah...


ceh, lain kali nak datang terengganu kena beli kamus terjemahan terengganu dulu..


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjCo70GMdQOmk_7YtosefzxiSanILs7EHjyr4lquNP8-RyHsmCB_eAt7iEEcsSVBqKsga6dH9MEIgeC2s41yDpTW2Ioh7YoDHG_dJg24-jYxHclfm-VdW-MDiovMi9M4AIkkJmOq0svAY/s400/teh+ais.jpg 

**giler, gua jakun
serta terharu bila
dapat makan keropok
lekor lasong serta lata..

11org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.