Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
6

Dr. WALTER BISHOP.. TOLONG CIPTAKAN MESIN BALIK KE MASA LAMPAU

Posted by morriss on 2:15 AM in
bila last korang pelok2 kekasih korang? bila last korang maki mat rempit kt dalam hati sebab nyaris langgar side mirror myvi kesayangan korang?semua benda tu ibarat benda biasa yang hari2 kita buat..


aku ade terfikir, beberapa benda yang dah lama sangat aku tak buat..


guna pengasah pengsil
bila last korang guna pengasah pengsil? gua rasa dah dekat 4 tahun.. tu pun sebab masa 1st year dulu ade subjek lukisan kejuruteraan. kena guna jangka lukis.. gua beli jangka lukis yg guna pengsil kayu tu.. zaman sekarang kebanyakan dah guna mechanical pengsil.. senang serta jimat kayu.. bagus la, kurang sikit pembalakan haram..

guna pengsil warna LUNA
mase kecik2, gua agak expert melukis serta mewarna.. sampai jadi wakil tadika masuk contest.. ceh, kalau gua teruskan bakat ni, mungkin sekarang gua dah belajar kt sekolah seni dekat perancis.. ni gua kompem.. last pegang benda ni time sekolah rendah..


naik basikal
ni lagi la.. gua tak ingat bila last naik basikal.. mungkin sekolah rendah dulu kot.. ye, positif.. memang sekolah rendah.. sebab masuk je sekolah menengah, gua dah duduk asrama.. xde lagi aktiviti bersiar2 keliling kampung.. kalau balik kampung pun, gua dah guna motor.. perghh, rindu giler kt basikal tayar mati warna merah gua punye dulu.. parut kt lutut ni masa jatuh time naik basikal tu dulu ade lagi.. basikal tu je yang ntah pergi mane.. gua naik basikal tu la pergi sekolah tadika dulu..

main galah panjang/batu seremban/baling selipar/kad 1 happy family
huhuuuu... gua teringn nak join anak2 buah gua main.. tapi, agak kurang manis la kalau tiba-tiba ade gadis lalu terpandang gua berkelakuan tak matang.. demn.. dulu masa tengah hafal ABC serta doa makan, gua pernah terfikir, takmau la jadi dewasa.. tiba-tiba, sekarang dah besar.. rasa sangat2 la cepat..


cium pipi mak dgn ayah
dah la.. gua rasa lain dah ni... sebelum kehalusan hati gua ni terserlah.. sebelum air mata bercucuran.. gua nak blah dulu... 

http://www.flatrock.org.nz/topics/men/assets/marilyns_childhood_picture.jpg 


**missing something..
childhood of mine..
owh, not something..
its everything..
sorang rakan sepermainan
aku masa kecik dulu
dah kembali kepada
penciptanya.. 
macam mana la
kau kt sana kawan..

6org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.