Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
2

KERANA MULUT, SANTAN BINASA... abaikan kelemahan sastera saye

Posted by morriss on 3:59 PM in
banyak2 pengalaman hidup aku.. kene kejar dgn anjing.. terlanggar side mirror kereta org pastu kena maki bertalu2.. terngorat bapok.. nak g seremban tp terlajak sampai ayer keroh.. masa bersunat rasa mcm nak lari dari kampung... mcm2 lg r.. tp semua tu gua lalui dengan tabah dan jayanya... cuma, ade certain2 kes, gua tak boleh nak handle..

bayangkan... bayang simple2 sudeh.. black and white.. tak payah nak lebih2..

korang nak pergi rombongan dari bukit kayu hitam ke johor.. naik bas.. sebelum naik bas, ramai2 kumpul kt luar bas sebab pemandu belum ready nak kasi naik.. tengah2 tunggu.. korang ade dengar salah sorang dari penumpang tu calling mak dia guna samsung omnia... panggilan tersebut berbunyi begini..

"mak.. mak tengah buat ape? mak sihat ke? ayah mane? dia sihat?.. karim nak bertolak ke johor dah ni. ada rombongan pergi muzium johor.. ermmm.. mak dah makan? mak,
karim mintak maaf ye kalau selama karim hidup ni banyak menyusahkan mak dgn ayah.. karim teringin sangat nak merasa sambal tumis udang yg mak masak tu lagi.. harap2 karim dapat makan masakan mak lg.. mak.. kirim salam kt abang dgn kakak2 semua ye.. karim rindu kt dorang semua...."

kalau dengar orang yang bakal naik bas dengan korang cakap macam tu, ape korang rase? korang sanggup tak nak teruskan perjalanan tu?


http://farm4.static.flickr.com/3251/2752035181_033e4fcd75.jpg 

**gua pernah lalui 
pengalaman seperti
diatas...
tapi ayat xde la
terang2 macam tu..
tapi terasa jugak la..
dalam bas gua 
istighfar banyak2..
baru nak teringat
hutang meggi sape
yg belum gua bayar..
hahaaa...

2org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.