Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
6

NASIB SI TOYOL... HIKAYAT YANG AGAK SADIS

Posted by morriss on 12:20 AM in
Karim.. dikala rakan-rakan sebaya beliau sibuk berusaha demi mengejar cita-cita, di sibuk kunyah jeruk pelam sambil layan fesbuk 24 jam.. namun begitu, apa yang menghairankan, tahap pencapaian karim setanding malah kadang-kadang lebih hebat dari orang lain.. pelbagai pihak meragui keupayaan karim.. kejayaannya mengundang banyak persoalan sehingga krew2 seekers, majalah3, national geographic serta peminat2 paranormal menjadikan beliau sasaran untuk bahan kajian.. populariti karim melonjak sehingga penerbit supernatural season 6 ingin menggandingkan karim bersama-sama dengan adik-beradik winchester..


rahsia sebenar karim adalah TOYOL.. ya, semua itu hasil titik peluh makhluk bernama toyol.. karim? karim hanya tau goyang kaki je.. toyol dia la yang gila berusaha demi memastikan kejayaan karim..


Demi menyembunyikan kewujudan toyol tersebut, karim sanggup melakukan apa saje.. biasanya, karim menggulung toyolnya dan menyembunyikannya di dalam pen.. sangat licik tektik yang karim gunakan.. ada satu tahap sehingga toyolnya dipaksa menyorok didalam kasut.. bayangkan perasaan toyol tersebut..


Ada suatu ketika, kehadiran toyol tersebut nyaris-nyaris diketahui awam.. entah macam mana toyol tersebut boleh terkeluar dari kocek seluar karim.. untuk mengelakkan muslihatnya terbongkar, karim tanpa belah kasihan memijak toyolnya untuk mengelak dari dilihat orang lain.. bayangkan nasib toyol tersebut dibawah tapak kasut crocs cabuk kepunyaan karim.. sadis~

Ada suatu ketika toyol tersebut disorok didalam tandas.. karim menggunakan tektik ini kerana keadaan sekitar yang agak merbahaya.. karim bimbang kehadiran toyolnya akan diketahui umum.. karim hanya menunggu peluang untuk menyeru toyolnya yang berada di dalam tandas sebagai senjata rahsia.. malang tak berbau, disebabkan pegawai penguat kuasa amat gigih berkeliaran dan menjalankan tugas, ditambah kehadiran ketua penguatkuasa berbadan sasa dan bermuka bengis, niat karim untuk menyeru hikmat rahsianya tidak kesampaian.. tinggallah toyolnya keseorangan didalam tandas untuk beberapa jam lamanya..

untuk mematuhi hukum alam, cerita ini perlu diolah supaya mematuhi acuan drama-drama melayu yang lain.. ye, yang jahat selalu akan kalah.. tatkala karim sedang menjalankan upacara ritual menyeru toyolnya untuk membantu menyelesaikan masalah yang karim hadapi, perbuatannya itu disedari oleh pegawai penguatkuasa bernama abu.. pak abu memang dikenali sebagai seorang yang bermata tajam.. malah luas serta jarak penglihatannya amat jauh.. pak abu berjaya menangkap karim.. toyol kepunyaan karim dirampas, dipijak-pijak kemudian dibakar..


Begitulah tamatnya hikayat si toyol yang begitu menyayat hati.. dimanipulasi oleh tuannya untuk buat kerja-kerja jahat.. dilayan buruk dan akhirnya mati dibakar.. bagaimana nasib tuannya? Karim? karim fail paper calculus, thermodynamics serta mechanics of material.. beliau juga terpaksa mengextend kan diri sebelum dibenarkan grad..


-TAMMAT-


http://cikgufarizal.com/wp-content/uploads/2008/01/meniru.jpg 



**Lama dah tak blogwalking..
rindu plak nak jalan2
blog orang lain..








6org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.