Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

RESET BUTTON...SANGAT MAGIC

Posted by morriss on 3:21 PM in
Siape biasa main game?.. tp sentisa kalah.. hahahaaa.. lemau r korang.. lawan dgn comp pun kalah.. lawan dgn member2 lg la kena belasah.. lawan dgn anak buah pun boleh kalah... adoii.. biasa loser2 seperti kalian,hehee, time agak2 dah nak kalah tu, dah serabut xtau nak buat ape.. mesti korang biasa tekan reset button.. betul x? seperti biasa jgn kaitkan aku dgn persoalan diatas.. ni blog gua.. gua yg tulis.. gua x suka cerita hal2 personel pd org..

gua nk cakap pasal masalah.. korang bila ada masalah.. bila kepala dah kusut masai.. otak dah jem xtau nak fikir ape lg.. korang slalu buat ape? aku ada 4 benda slalu aku buat..

doa utk org2 yg aku kenal
xtau la..ni aku start buat masa form 3 dulu.. aku doa kesejahteraan utk mak ayah aku, family, kawan2, cikgu2.. sambil tu cuba bayangkan muka setiap org tu.. biasa buat time nak tidur... waaa.. rasa tenang je hati.. kadang2 sampai boleh menangis.. ermmm.. xde la sampai menangis.. lelaki taff ape barang menangis.. maksud aku hampir2 nak menangis.. tp mmg betul2 boleh tenang.. maybe malaikat doakan untuk aku behalf on org2 yg aku doakan tu kot...

tolong orang
tetiba je pergi kt sape2.. tolong la ape yg patut.. tolong member pakaikan seluar ke.. tolong member startkan motor dia ke.. tolong taipkan sms, tolong suapkan makanan kt mulut member pun boleh.. pape je la.. janji tolong.. tapi jgn la sampai korang pergi tolong buruh construction siapkan jambatan sudah.. tu agak over rasanye.. bila org yg kita tolong tu ucap thanks.. kadang2 siap puji kita lg.. fuhhh, rasa mcm tiba2 nampak pelangi... hati tiba2 je hepi..

berbual dgn kawan
standard la, hari2 berbual dgn member.. ye tak? tp yg aku maksudkan ni, berbual dgn hati yg besungguh2.. komitment serta konsentrasi yg tinggi.. otak jangan fikir benda lain.. kalau member buat lawak sikit pun, gelak la kuat2.. org ingat kita x siuman pun peduli ape... the point is, kawan la yg biasanya jd sumber utk kita ketawa.. bila dapat ketawa, ibarat semua masalah selesai.. hati boleh jadi tenang..

balik kampung
ni paling precious bagi gua... advantage pada org2 yg ada kampung.. bukan kampung baru, kl.. jgn buat lawak.. gua cerita serius ni... bila balik kampung, dapat tengok banyak pokok, sawah, langit yg cantik, sunset.. dapat jumpa mak ayah, mesti hati rasa tenang je.. dapat jumpa anak2 buah yg comel2.. main2 dgn dorang.. bila nak tidur time malam, mst dgr bunyi cengkerek, kodok.. environment yg dah x wujud dekat bandar.. paling best, bila dapat recall kita punya childhood... tengok tempat kita main, jatuh, belajar naik basikal, belajar berjalan.. pegi jenguk tadika kita dulu.. sekolah rendah.. padang tempat belajar main bola..
seriously, bila balik bandar semula.. mesti bersemangat.. 


http://thetimehascome.files.wordpress.com/2009/08/20081226reset.jpg


**sape masih ada
lagi ingatan ketika
kt dalam buaian
waktu kecik2 dulu?
aku ingat lagi..
tp xtau time tu
tengah umur berapa
tahun.....
dasyat x memori
aku? heheeee...

4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.