Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
13

GUA NAK BUAT RAMBUT RASTA..PAKAI SINGLET...PASTU PERGI KULIAH

Posted by morriss on 1:56 AM in ,
ni gua nak bocorkan soalan STPM untuk tahun ni punye... cuba korang jawab.. ape kena mengena rambut dengan disiplin?.. ape hubungan antara rambut dengan disiplin?.. berkadar terus? berkadar songsang? ataupun berhubungan sulit? 


kenapa dekat malaysia ni, pihak berkuasa lebih mementingkan benda yg remeh temeh tu, berbanding perkara yg betul2 penting.. contoh, pak guard kt universiti suka tahan pelajar berambut panjang drpd masuk ke kawasan universiti.. ape masalahnye dgn rambut? baik korang guna segala keringat tu, cek poket pelajar2 yg masuk tu.. confirm, ade rokok..xpun cek handphone, confirm 3gp bersepah...


kata nak setanding dgn U luar negara.. tp, korang x buat pun ape yg dorang buat... kt luar xde keje dorang nak amik port benda2 remeh mcm ni...


kamon la... kami remaja.. xkan nak pakai skema.. dulu kt sekolah dah kena pakai skema... nanti, dah kerja pun nak kena berketerampilan skema.... salah ke pelajar nak buat rambut ala2 messi... fuck la.. alamak..termencarut.. gua dah la x pandai nak delete balik... sori la ye...


 

**masa sekolah dulu
aku buat rambut ala2
hero dalam cerita
autumn in my heart...
pergh... melimpah2
peti surat rumah aku 
dgn surat cinta drpd 
gadis2... heheee.. xde r..
tipu je...


13org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.