Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
6

SAH...LUCAS DGN RAFA MEMANG ADA SCANDAL...

Posted by morriss on 7:24 AM in
habis je game pagi td, aku terus pergi bertekak dekat liverpoolfc.tv punye forum... sial.. memang gua hentam lucas kaw2... sampai english gua pun dorang pertikaikan.. arghh.. peduli ape... melayu mesti la kena tulis broken english.. baru la boleh bezakan mane satu member dari msia, mane satu dari zimbabwe.... 


gua rasa kalau sound budak sekolah tadika pun, paling banyak 10 kali sound tu dorang dah boleh ikut cakap la... tp Rafa ni, mungkin semulajadi bebal... telinga dia kalis nasihat... nak je gua cari sugarmummy skrg ni... support tiket kapal terbang gua pergi anfield... gua nak calarkan kereta Rafa...



**apsal riera 
duduk bench..
terguris betul 
hati ini...



6org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.