Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
14

EH, MANE SATU AWEK GUA NI???

Posted by morriss on 12:39 AM in ,
aku salute lelaki yg boleh layan sms dgn 7,8 org gadis sekali gus... dah pasti skill tahap tertinggi diperlukan untuk menguasai kemahiran tersebut.. sape ada PhD pun belum tentu boleh buat.. ni kan pulak kalau anda setakat lulus PMR cukup2 makan je... sape yg repeat paper tu, lagi la.. lupekan je la niat anda nak jadi playboi..

gua pernah try... jadi... tapi setakat 5,6 keping sms je la... lepas tu dah bersepah... yg ni tanye lain, gua bantai jawab lain... yang tu tanye gua soalan, gua boleh balas tanye soalan balik.. yg lg satu pulak, belum tanye lg, gua dah reply jawapan... nak hantar pada awek sendiri, biasa panggil dia 'sayang', tiba2 tertulis 'honey'.... kahkahhh.. last2, semua ingat gua ni gile...


nak sms dgn berapa ramai orang sekali gus takde hal.. tapi, jangan la gunakan teknologi tu untuk buat benda2 yang tak baik.. macamm... curang... member gua siap ade 3 henset .. demi untuk cover line bagi merealisasikan impiannya sebagai buaya yang berkaliber..


http://us.123rf.com/400wm/400/400/Novic/Novic0803/Novic080300253/2702906.jpg 
ceh.. gambar terang2 rembat dari web orang lain...

**sehari berapa juta
sms korang hantar?
perghh, gua tengah
berkira2 nak buka
syarikat telekomunikasi..
gua charge satu sms seringgit..
agak2 dlm setahun
dah boleh kalahkan
jumlah koleksi duit
donald trump.. $$$

14org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.