Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
22

CONTEST... SIAPE MENANG DAPAT IPOD SHUFFLE 30GIG SPECIAL EDITON

Posted by morriss on 12:03 AM in
gua teringin nak buat contest.. ingatkan nak kasi aku punye soalan assignment suruh korang jawab.. ye r, sambil buat contest, sambil tu korang tolong setle kan kerja aku.. btul x? tp, rasanya agak mudah bagi korang.. gua xnak la kena gelak guling2 dgn korang sbb bagi soalan senang.. pastu, dah bagi soalan senang mesti ramai yg boleh jawab dgn betul... mati la gua nak sediakan ipod shuffle banyak2.. satu boleh la... 


contest ni xde syarat.. xperlu la nak buat special entri ke, ape ke.. talian hayat pun rasanye x diperlukan.. soalan bocor?? kamon la, soalan standard final year exam budak2 tadika pun nak cari soalan bocor ke??? ceh... gua rasa penggunaan toyol pun x diperlukan... :takmo


cuma, korang jgn main kotor sudah la.. yg lelaki, jgn dan2 ni nak belanja gua itu ini... hack pc gua dilarang.. yg gadis2 plak, jgn la semata2 nak dapat hint atau jawapan, korang pergi goda gua.. ceh, iman gua memang la agak goyah kalau kena goda.. sebab tu korang dinasihatkan supaya join contest ni dgn moral yg agak terpuji serta berdisplin.. 'fair play' org putih cakap... 


hanya jawapan tepat saja diterima.. jawapan hampir2 tepat, akan diconsider salah... surat2 rayuan tidak akan dilayan.. penyertaan ulangan pun tidak akan diterima...

alaa contest ni senang je.. SPOT THE DIFFERENCES... macam yg biasa ada dlm surat khabar utusan tu.. harakah, gua x pasti ade ke tak.. cuma yg ni senang sikit la.. korang tandakan serta bagi tau aku total differences antara dua gambar di bawah... kacang kan? 


:yes    bawah ni gambarnye.. perhatikan serta kira betul2...




http://amazingtextures.com/textures/data/media/15/Bushes.jpg  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguVQ1yv0463FIn0bSdval8WXb3aZnCyi12w154kpYJm5NhH99dzj7ua5K5kcW22uLfi92Vvot3ixdA_VzMvmchTvsmKR4PKHb_vjsEjemTv-dcSXnny-paF2kgJLDhv1gY1VSuYYHu_Ydg/s400/BlackberryBushes.jpg 


tarikh tutup, minggu depan... lupe plak nak bagi tau, yuran penyertaan RM50.30 je... alaa, buat back up sikit2 utk beli hadiah... RM50 ape la sangat kalau nak dibandingkan dgn hadiah yg menanti korang.. betul x? daripada korang membazir bayar hotel sempena valentines ni, baik spend kt contest gua ni... okehh.... 


SEMOGA BERJAYA WAHAI RAKAN-RAKAN....
http://i667.photobucket.com/albums/vv35/arifevolution/3246135068_08ef006948.jpg 

**gua xde idea
nak update...
sekian...

22org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.