Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

AGAK2 LA BRO... MITOS SEMUA TU

Posted by morriss on 1:15 PM in
tak... gua x pergi umrah.. apetah lagi menunaikan haji.. jauh sekali.. ada khabar angin mengatakan aku bernikah secara senyap dgn lisa surihani dekat hawai... berita tu hampir2 betul, tp tetap kurang tepat kerana bukan sekarang waktunya kami plan utk bernikah.. 

ada org cakap gua tgh sibuk jadi saksi kes anuar ibrahim.. bangsat mane yg xde etika tu? reka cerita agak2 la.. kalau jadi saksi maria ozawa melakukan kerja dia, ade jugak logik... ade jugak mulut xde moral yg cakap gua pergi kaunseling rafael benitez sebab x mampu lepaskan lucas dari 1st eleven.. pergh, bola punye pasal korang jgn buat main.. isu sensitif tu... sanggup gua nuklear rumah org yg kutuk2 liverpool kesayangan gua...

ade lagi fitnah yg cakap gua dah kaye dgn pendapatan nuffnang.. dah x layan blogspot2 ni.. bukak domain sendiri bincang pasal hal2 politik serta isu2 global saje... arghhhh.. memang earning nuffnang aku dah berbillion2 x cash out lg... tp aku bukan org mcm tu.. duit tu nak simpan.. gua nak kawin ngan lisa atas cruise kt pulau carribean.. xde makne gua nak membazir bukak hosting sendiri..

dah la..aku xtau nak cakap ape.. imaginasi korang ni dah jauh tercemar.. tu la pasal.. tengok doraemon lg.. lain kali jadi macam gua.. tengok sailormoon.. baru la hati serta minda terdidik dgn nilai2 murni...


Aku rasa serba salah dgn org yg follow blog nih... dah la asik disajikan dgn komplen serta isu2 dusta belaka.. pastu update pun jarang.. kadang2 gua risau jugak kalaiu2 ada mana2 professor masuk sini nak cari bahan utk research serta thesis beliau.. tgk2, isi kurang... mesti dia hampa.. cisss, gua nak start update la ini macam....





 -ni jutawan yg taja blog nih..bukan aku..aku tukang tulis je..


** xyah imagine jauh2..
aku bizi buat assignment je..
owh, sekali lagi diingatkan..
kalau anda mencari blog
berkandungan ilmiah serta
sumber2 untuk copy paste
masuk dalam assignment..
dan anda telah sampai
ke blog sampah ni, consider
anda telah tersesat jauh...
kembali la kepangkal jalan...
hahahaaaaaaaa...

3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.