Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
20

YOU NAMPAK MERAH....G-STRING U LA..BUKAN TUDUNG

Posted by morriss on 12:13 AM in
Sekitar 2007...tgh tunggu bas nak balik kampung...kt bus stop tu ada la 4,5 org gadis...semua bertudung..tp baju silap size...x pun terbeli baju kt section kiki lala...abaikan la tu semua..dh rezeki mata aku...


antara semua tu ada sorang yg sgt seksi...ok..aku x usha..sbb bukan taste aku..klu usha pun cover2...mane boleh aku yg usha dorang.. diorang la, gadis2 yg kene usha aku... muka awek ni, bagi aku la, taste aku xde la tinggi sgt kan, biase2 je...badan pun..ter usha sekali tu cukup la...aku xde rasa nk tgk sampai scan masuk dlm kepala otak..mungkin seksi je la senjata dia nk tarik perhatian org...


bas sampai..semua naik..gua releks dulu..gentlemen kene kasi gadis2 naik dulu..sambil2 tu usha kerusi cukup ke x..klu mcm x cukup aku peduli ape..aku redah je naik dulu..nasib baik x ramai org..awek seksi td depan aku..bila dia nak naik tangga bas tu, mula la aktiviti regangan terjadi..baju yg kurang kain tu pun akan ternaik..terselak..ter ape ek..vocab aku kurang r...senang cerita rezeki aku la nk tengok benda2 yg jarang nk dapat tengok live...


tp, bile terangkat je baju dia...argh..terpaku seketika...flabby dan berhutan..g-string pun nampak..aku confius sekejap samada yg kt depan tu manusia atau org hutan..ke aku berada di tengah2 semak samun yg x ditebas 2 tahun..baru aku tau gadis2 pun ada yg berbulu kt belakang badan..xpe la..tp pandai2 la cover..arghh..aku tetap x puas hati...apsal x shave hah?..apsal nk cemarkan imaginasi aku..apsal nk bagi aku memori yg sebegitu buruk...apsal tetap nk pakai seksi? ke..bulu2 tu simbol keseksian ko... tu la pengalaman aku yg lebih mengerikan dari pengalaman bersunat dulu..haishh...




**apsal bibir badak tu tebal??
badak pun minat 
angelina jolie ke....
ketinggalan zaman la
korang... manusia
sekarang tengah gila
dekat lisa surihani...
ohh...my lisa   (~_< )...


20org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.