Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
5

NI MESTI KORANG BELUM TAU... AIZAT MENANG JUARA LAGU BEB!!

Posted by morriss on 8:26 PM in
Gua terpaksa update pasal AJL... memang PBB dah tetapkan syarat nk jadi blogger kene ikut trend.. trend minggu ni ialah ceita pasal AJL..


amer : weh, sedap sial suara  die.. sape ni weyh?
angah : tajuk lagu ni mungkin kerna syg.. yg nyanyi ni gua x kompem sape..

babat : ni la Atilia.. gua memang minat lagu ni... gua follow lagu ni kt hotfm..


heh... muka confiden je .. dh bengap nk jugak tunjuk genius... celah mane plak atilia nyanyi lagu TAK MUNGKIN KERNA SAYANG.. sengal betul budak2 ni... lembab.. nampak sangat korang mengagung2kan muzik luar berbanding muzik tempatan.. kamon la.. gua dah xtau nk cakap ape bila mengenangkan masa depan lu org ni...


aku terpanggil untuk membetulkan kesesatan rakan2 aku semua tu... aku ambil pendekatan xnak menganjing dan memperkecilkan perasaan dorang.. gua nk jawab relaks je.. biar xde yg amik hati atau malu lepas dorang tau yg dorang tu buta muzik.. budak2 ni bile kutuk org x ingat dunia.. bila kene kutuk, merajuk mcm org tua... gua cakap cara gentle dan matured...



aku : bebal la korang... ini la YUNA... haiishhh....
amer : ...............................
angah : ..............................
babat : ooohhh... <--- ni memang bebal sejati


kt GB semua pakat buat entri pasal AJL.. habis je AJL tgok dh bersepah org ping pasal AJL.. gua je yg ketinggalan zaman..







** masa kecik2 dulu gua pernah 
keciwa bila dapat tau artis
nyanyi lagu yg dibuat oleh 
org lain ( komposer)..
nasib baik sekarang budak2
indie ni genius.. buat lagu sendiri
pun boleh pergi jauh...

5org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.