Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
12

GUA SANGAP MCD,KFC,PIZZA.......

Posted by morriss on 11:51 AM in
Kt bawah ni wishlist aku... aku bagi peluang sampai minggu depan je kt UTeM ni... kami nak hak kami... Kalau student buat silap, pantas serta efficient je pihak U bagi hukuman.. bila dorang buat silap, masing2 tukar muka jadi dinding...  majlis perwakilan pelajar pun dah senyap.. dulu sembang je kencang.. nk buat itu..nk buat ini... 


next week, klu x masuk gak PTPTN dlm akaun bank islam gua, gua dah bincang2 nk buat benda2 di bawah:


  1. standard la... demostrasi bukan secara aman... paling minimum pun  dewan chanselori tu perlu dibom...
  2. pondok guard tu wajib kene bakar.. bila student buat salah je, laju je dorang saman.. alasan nk tegakkan kebenaran.. ceh...ingat suria baja hitam pe... bila pihak U yg buat salah, dorang transform jadi talam pulak.. 
  3. Hack sistem simpanan data pelajar.. ni paling wajib.. gua nk curi 7,8 keping no telefon awek2 cun kt UTeM ni... nampak mcm lari topik, tp still dikira jenayah...
  4. aku dah kumpul student2 yg fail pendidikan seni masa dorang sekolah rendah dulu.. tugas dorang melukis grafitti pada kereta staf2 UTeM... kasi dressing free lg tu..
  5. samun kafe2 kt kampus induk... sasaran utama ayam goreng serta bahan2 makanan yg boleh disimpan utk bekalan satu semester..
  6. bagi staf2 lelaki yg dah kahwin tu... aku bajet nk suruh student2 yg jambu & kacak, goda & rampas bini dorang.. ni back up plan memandangkan tahap kekejaman yg agak tinggi...
  7. Rampas U punye bas... boleh trade in dgn fairlady ke, lamborg ke... duit muka lepas tu... 
  8. tawan semua bangunan.. convert jadi rumah setinggan... sewakan dekat mat2 bangla ataupun indons2 yg merempat... aku dh apply theorem Pythagoras skali dgn calculus...kira2 7 keturunan x habis makan duit sewa tu...

Gua mengidam prosperity burger.. malam ni nk tengok adnan sempit... semalam terliur tgok iklan kfc... kalau gua ni ibu yg mengandung, gua sumpah staf2 UTeM ni jadi lembu... sampai hati buat anak dlm kandungan gua ni mengidam.. kalau gua ni perempuan la kan....



**dah lama x blogjogging...
bizi cam sial krg ni...
kalah donald trump...
nak mengorat pun x cukup
masa nk karang ayat..
ceh....


12org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.