Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
13

TEKTIK TAK BERKEMALUAN

Posted by morriss on 2:10 AM in
sejak gagal audition AF dgn OIAM..aku jadi fobia nk menyanyi..aku nervous sgt nk tunjuk bakat depan member2..setiap kali org ajak karaoke, mcm2 alasan aku bagi..nk baca jahamma la, nk shave bulu kaki la, mcm2 lg la..tp kali ni mmg xbleh lari dh..member gua pancing cakap nk g makan kt medan..sambil tu bleh usha awek2 kilang balik kerja..tanpa pikir langsung, aku follow blog dorang..eh..follow dorang g makan..last2 dorang bawak g karok..pergh..aku dah mula berpeluh..nk lari ikut tingkap kereta, takut jatuh..sakit tau..habis buruk kulit I nanti..aww..

demi menjaga maruah, aku cool je..mane bleh lari..x kacak la klu lari..sorang2 pilih lagu..aku tengok sekor2 senyum sinis..aku dh agak, ni mst pakatan mendownkan aku ni..arghh..mati aku..matii akuu..

lutut dah goyang...rasa mcm nk terkencing je dh..mcm mane la bile dorang dengar suara aku nnt..mst saat mcm ni dorang tunggu2..aku tengok, karim siap bawak handycam lg..ni mst nak rakam aksi memalukan aku, pastu upload kt youtube...25 megapixel plak tu..mst clear, 1 msia bleh cam yg nyanyi mcm itik xde kerongkong tu aku..mcm mane klu sedare mare kt kg aku tgok..ketua kampung mst malu dapat warganegara mcm aku..ex-girlfren aku mst bahan2kan aku ni..musuh2 ketat aku mst manipulasi video tu nnt..arrrgghhh..
matti laa...

tiba turn aku..sial la korang..aku pilih lagu..M daud kilau? Shiela Majid? britney spears? adoo...lagu ape nk nyanyi ni..apsal la xde lagu rasmi negeri perak..lagu tu aku master la..linkin park..brutal sgt ni..the killers..ok aku nerd..xpernah dgar lagu the killers..
member aku semua dh gelak kaw2..mati laaaa...

mcm mane klu ni mimpi..yup..ni mimpi..tolong la..tolong la..harap ni memang mimpi..aku tampar pipi aku kuat2..sambil tu aku tgok member2 aku jerit ramai2..TIDAKK!!!!..suara sekor2 makin lama makin slow....

muaahahaaaa...muahaaaahaaaaaa...gelak sorang2..
aku memang mimpi..selamat..selamat..huhuuhuuuu..baju..tilam..selimut..sume dah basah ngan peluh...aku senyum je..pastu x berani nak sambung tido balik...usha member aku sume tengah tdo lg..sambil buat muka x puas hati..ape la yg korang mimpi..haishh~~


* walaupun ia cuma mimpi, perbuatan itu sangat..sangat..sangat..keji dan x beretika..memang tidak berkemaluan..


http://unknownottawa.com/wp-content/uploads/2009/07/karaoke-cat.jpg

13org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.