Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
10

BARU JE PING..DAH LESAP..

Posted by morriss on 11:42 AM in
http://blaugh.com/cartoons/070702_stop_blogging.gif

http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/2009/03/070104_booger-blogger.jpg


mak aih..industri blog negara ni terlampau maju..aku baru 3 saat ping entry, dengan hati gembira nk g usha kt front page..
eh..eh..eeeehhhh~..dah dalam archive..merajuk btul aku dgn gengblogger nih..rasa nak lari rumah je..aku amik inisiatif buat website sendiri..
sebijik mcm gengblogger nih..layout pon aku curi gengblogger punye layout..kt sini aku sorang je boleh ping..muahaahaaaa...sesape berminat boleh la sign up SINI..

aku blogjogging, tgok ramai yg xtau lg gengblogger ni..aku amik inisiatif nk promote..tp x berapa nk promote la..blog aku mane femes..klu zahiril adzim yg promot, kompem jem trus trafik gengblogger tu..sesape yg tersinggah blog aku ni, klu xkenal lg gengblogger, pegi la sign up..

nerd la korang klu x join..x maju la..x blogger la beb..aku yg kampung ni pon dh join..bnyak faedah dapat..subsidi diesel, sokso, epf, kwsp, langganan majalah hai setahun, kupon fun fair, mcm2 lagi la yg sedare ben ni provide pade member2 GB..

k la..nak sambung merajuk...bai bai...


**jgn risau, banner dibawah
tidak didirectkan ke mane2
blog bapok, ia terus ke GB..






10org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.