Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

ANDA XPERLUKAN FAIRLADY UTK PIKAT GADIS SECOMEL SELENA GOMEZ

Posted by morriss on 9:22 PM in
kt melaka ni, aku sewa umah dgn member2 kt taman tasik utama..bertentangan dgn rumah aku, rumah bdak2 pmpuan yg kerja kedai makan mane ntah..tu hostel dorang r kirenye..
sebelah kiri plak, sebab dah nak masuk semester baru ni, ade budak2 pmpuan UTeM baru menyewa..

satu cabaran yg berlevel tinggi bagi aku dgn kawan2 aku bila rumah dikelilingi gadis2..namun begitu, latihan2 intensif serta strategi2 licik telah kami atur bagi tujuan survival..

  1. nak keluar rumah sekarang, walaupun utk beli cempedak goreng kt tepi jalan, kena pakai gel..rambut mesti divide evenly..klu boleh, baju baju masuk dalam, butang sampai atas..zip seluar wajib cek...
  2. tingkap dh kene pasang langsir sekarang..ni masalah besar..gadis2 ni sume cukup alert.. ade lubang je dorang skodeng..pergh..malu btul kami..kami dah la nerd dan innocent.. kurang selesa la bila kene skodeng dgn gadis2..
  3. xleh dah nak melalak sesuka hati..klu nk melalak, kena practise dulu..klu sumbang, abes la pride kami...
  4. klu member dtg nk ajak keluar, klu naik motor, aku dah pesan awal2..pegi parking jauh2..klu datang naik honda civic, sila la parking depan umah sambil pasang lagu kuat2...
  5. dulu seluar dalam main sidai je..polka dot ke, gambar garfield ke, peduli pe..tp skrg, undang2 dh dikuat kuasakan..hanya seluar dalam berjenama seperti renoma, boss, etc, yg boleh sidai di luar..ini demi menjaga reputasi kami jugak sbg lelaki gentelmen..spender cikai2 serta berlubang2 kompem kene kuarantin..
  6. aku dah berlatih x over excited bila kene swit, feewit, serta mcm2 lagi la tektik gadis2 ni semua nk mengorat..dulu masa 1st time kene ngorat, aku demam 4 hari..trauma nk keluar rumah 3 hari...
  7. masak..ni hampir ketahap darurat..disebabkan perempuan sgt xpert dan peka dgn bau masakan, kami x boleh masak sembarangan..tingkap kene tutup rapat2 sbb xmau bau terlepas keluar..malu besar la klu dorang dapat tau kitorang terhangit goreng ayam..aku jgk saspek mereka boleh detect klu aku goreng telur mata, tapi kuning telur tu pecah.. sangat memalukan klu dorang tau kami lembab bab2 memasak ni..lelaki ideal mesti expert memasak..point tu kami kena jaga..

*antara bukti yg dapat dirakam..tengok betul2..kelihatan 5 org gadis sedang skodeng rumah kami..klu x nampak bukan salah anda..kamera murah..



***owh..title yg x match dgn content
merupakan kelemahan aku yg xdapat
dibendung..

4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.