Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

POST GRAD

Posted by morriss on 3:29 PM in

Aku baru tgk movie ni..dh lama x tgk minah kurus tp kiut ni berlakon..best, tp standard la movie genre mcm ni..bagi aku biasa2 je..

Bagi org2 yg mcm aku ni, lg beberapa bulan je nk tamatkan study kt u ni, memamng mcm2 yg ada kt kepale otak. Aku sgt2 sayangkan waktu skrg ni. Setiap masa dikelilingi kawan. Xde pressure sgt nk cari duit. cuma pressure bile nk mintak duit kt family bile ptptn over spent. blajo, lepak, main, makan, merayau, etc...

Tp, dlm mase yg sama aku x sabar2 nk grad. dh malas nk mintak duit dr family lg. Dh malas nk bukak buku, jwb exam. aku lebih into practical stuffs. DAn aku rase dh ready mentally nk mulakan zaman bekerja ni..sebelum ni kerja part time bnyk la aku buat, tp tu sume sekadar cari pengalaman je..target aku klu dapat nk jadi engineer dulu..steam engineer insyaallah..tp sekejap je kot..aku lebih suka kerja sendiri..i'm quite creative..aku ske gunakan kemahiran yg aku ada..yup, aku cepat bosan dgn ape yg aku buat (esp, bila dh sampai klimax dan xde ape utk dicapai lg). bisnes aku pikir yg paling sesuai..aku nk buat mcm2 bisnes yg aku rasa menarik..berani atau x? of course x..tp seumur hidup aku dh biasa tempuh jugak benda yg aku takut dn x suka..mampu ke x? of course x.. tp setiap benda yg aku buat semuanya start dari bawah..failure tu bagi aku mst ade...

harap aku xkan give up.. 23 is no longer an age to blame others if you're loser..










.

3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.