Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

Alien dijangka muncul..petang ni

Posted by morriss on 12:24 PM in
menunggu kemunculan pasukan bola sepak malaysia di peringkat akhir boleh la diibaratkan seperti menanti komet helley yg hanya muncul 75-76 tahun sekali (sumber:majalah Maskulin edisi november.

selepas berjaya mengalahkan media prima dlm acara renang berirama, RTM akhirnya mendapat hak exclusive(cmne ejaan exclusive dlm bm ha? aku konpius r) utk menyiarkan siaran langsung final sukan sea antara msia dgn vietnam...

aku terpaksa tgk...sbb dipaksa tgk oleh kerajaan msia..salah stu strategi pasukan negara bagi menurunkan lg moral pemain2 vietnam..limo pn dh sampai tu nk bwk aku g airpot..xpe abaikan tu sume...

act, aku malas dh nk tgk bola sepak tempatan ni..tambah2 skrg ni liver tgh saje2 xnak tunjuk power...lg la aku xde semangat nk tgk bola...malas sbb takut mood aku yg tgh baik ni nnt bertukar emo ibarat wanita yg sedang period...

antara scene2 yg aku x sanggup nk tgk ptg ni:
  1. rembat x kena..pergh...menyirap gua...ni pertandingan prasekolah ke..ataupun paralimpik?
  2. goal keeper vietnam gol kan direct dari gawng dorang...nasihat aku kt keeper msia, Mydin kt ayer keroh ni ade kosong..tukang kutip troli..anda dialu2kan utk apply..
  3. striker konpius antara tiang gol bola sepak dgn tiang gol ragbi...xpon striker tu bajet sape dapat sepak bola sampai cecah planet pluto, die menang...
  4. drogba dan ronaldo jd idola..jentik sikit, jatuh guling2....langgar bontot skit, tercampak 20 kilometer...kene terajang sikit, terus mcm kene serangan jantung...dgn aku xyah nk berdrama beb...M Rajoli dgn Wan Maimunah mungkin korang boleh kelirukan dgn lakonan amatur korang tu..tp tidak bg aku...
ape2 pon, klu kalah, aku rase reporter xyah dh g wt press conference segala jadah tu lg...buat je style bdk2 sekarang siapkan assignment...copy n paste je balik alasan2 sebelum2 ni.. sama je...

http://laovoices.com/wp-content/uploads/2009/12/Football-111209.jpg

4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.