Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

CHEF PON KORANG BLEY NAK KUTUK..

Posted by morriss on 8:03 PM in
Ape masalahnye goreng ayam taruk black pepper lebih? Mane ade hangit..xde r...aku pengalaman goreng ayam dh lama..mustahil la bley hangit..

envy kt org yg pandai masak..member aku leh masak gulai lemak..sweet sour..tom yam..tak..bapak die bukan chef wan...bapak aku pon bkan chef restoran 5 star..tp knp aku yg lembap bab masak2 ni..

paling stress bile goreng telur..kenapa kuning telur tu mesti pecah? kenapa time aku goreng je die nk pecah..knp time org lain goreng, siap lambung2 lg...xde pon nk pecah..rekod aku bersih..x pernah berjaye goreng telur mata kerbau..setiap kali cubaan mst automatik bertukar jd telur dadar..bersyukur la pade org yg cipta resipi telur dadar..at least, klu nk cover sbb x reti wt telur mata, goreng je telur dadar..dah tau tu jgn plak suruh aku goreng telur goyang.. penghinaan namenye tu...

aku dh puas kena bahan hari ni...mlm ni harap liver jgn main cm cipan...klu kalah, aku lg jd mangse bahan...



4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.