Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

pengembaraan mencari pencuci muka (kisah benar seorang lelaki taff yg innocent)

Posted by morriss on 2:42 AM in
sekitar tahun 2005..waktu mengaji kt pasum..sebelum masuk ctu muka aku..cane nk describe..Aaron aziz r lbey kurang..suci je..masuk je pasum, pressure tinggi sgt..muka pun penuh jerawat + berminyak..mane bleh camni..mane bley biarkan Aaron aziz keseorangan kacak..
start time tu la aku belajar nk guna pencuci muka...

beb, lelaki sejati mane guna benda2 girly ni...pergh, time tu ramai r syaiton yg cube menjatuhkan semangat aku..bleh kire time tu antara saat2 paling getir dlm hidup aku...
tp, disebabkan dh x tahan dengan muka yg berminyak..ego taruk tepi...

KRONOLOGI

1 jam : usha mane2 guardian, parkson, minimart, etc, yg cashier die lelaki..azab beb..aku x mampu nk berhadapan dgn cashier pmpuan sbb nk bayar pencuci muka...

40 minit : konfius..xtau nk beli brand ape..type ape..semangat bace penerangan kt botol pencuci muka tu secara terperinci..aku xla nerd sgt sampai nk kene google dulu semata2 nk beli pencuci muka..cool je sudah...banyak la istilah2 saintifik yg mengelirukan aku jumpe...
  1. pore tu ape?
  2. T-zone...parking zone r...
  3. micro-scrub??? rase menyesal x amik bio time skolah dulu...
  4. decollete??? ni lg la...
datang pulak salesgirl kt aku..
"ye bang..cari ape"
"errr...x.. saje tengok2...ingat nk belikan mak sy fair & lovely ni 1" ..yeah..mak aku umur dh 60 lbh..

15 minit: tunggu kaunter clear..xkan la nk berbaris sambil pegang pencuci muka beb..klu berbaris sambil angkat dumb bell, pastuh pakai ray ban sebijik, kacak la jugak..ni nnt x pasal2 jd bahan awek2 yg tgh nk bayar kt ctu..silap2, dorang snap pic aku, buat entry kt blog...
xpon, makcik2 yg ade kt ctu sound aku direct.."eh, lelaki sekarang pakai pencuci muka..mcm pmpuan la" WAKAKAAAAAAA (seluruh shopping mall ketawakan aku)..perghh...klu jd cmtu, sanggup aku tukar kewarganegaraan time2 tu jgak..
bila kaunter dh clear..cepat2 g bayar..xyah wrap..xyah resit..kasi duit ngam2 pastu laju2 blah...

sampai umah sorok dlm kotak kasut..takut member2 ternampak..sebelum gune, sirius bace instruction yg die kasi...dh pakai...apsal la rase lain mcm je..


owh...lotion dgn pencuci muka x sama rupenye..


* sekarang aku dh
guna nivea FOR MEN....
'FOR MEN' ok....

3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.