Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

KENAPA MESTI DIA..BUKAN SAYA

Posted by morriss on 8:00 PM in
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-4/Robert-Pattinson-2.jpg

skrg ni pegi blog mana2 mst bnyk cerita psal drakula ni..klu girl jgn buat2 x kenal..klu x sure jugak, pegi a usha blog Robert Pattinson ni..bajet hensem...ok la, memang hensem ckit la dari aku..ok, ok, banyak..puas hati? aku nk g tgk movie twilight ni..tp xde member..nak ajak member2 pegi tgk..tp takut kene bahan..takut kene panggil jambu la..jiwang la..bunga la..sbb nak tgk cerita mcm ni...padahal, aku tau masing2 nk tgk cerite ni...

ingat cerita 'SALON'..pierre andre dgn sape ek, lupe r nama die..yg iklan beras tu...hahahaaa.. klaka la minah tu mase dlm iklan beras..tp dh besar cun plak..aku dgn 3 org lg sahabat lelaki pergi tgk...masuk2 je semua couple...ye r..dh nama pon cerita bergenre romance...xkan la pengetua sekolah dgn tukang kebun sekolah boleh tgk cerita tu sama2..of course la couple yg dtg tengok...lain la klu pengetua dgn tukang kebun tu ade skandal...

tu last aku tgk movie romance dgn member2 laki..rasa mcm kt dahi masing2 ade tulis 'KAMI PON COUPLE..SBB KAMI GAY'..

knp lelaki mcm ni jadi kegilaan wanita..ape beza die dgn aku?? ok, jgn compare dgn aku..of course la bnyk beza...ok,compare dgn norman hakim..xpon, jalil hamid..aku x nampak kt mane beza antara mereka2 ni..tp, kalau norman hakim la yg berlakon cerita Twilight ni...aku x rase cerita ni box office..lembaga penapisan filem hollywood pun xkan lepaskan cerita ni keluar wayang...ntah la..mungkin dgn cara bertukar menjadi drakula dapat menarik minat ramai gadis..mane2 lelaki yg x tampan cuba la bertukar (amaran:teori ni belom pernah dieksperimentasikan lg)...









* khas buat peminat2 Robert Pattinson..jgn salahkan sy kalau selera anda berubah...



3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.