Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
4

BRADER KACAK

Posted by morriss on 12:47 AM in


Sirius beb, klu aku kene pakse buat plastic surgery, aku nk buat muka mcm ni..xpun, klu ade org dengki kt aku, pastu simbah asid kt muka aku, aku harap muka aku transform jadi mcm ni..hahahaaa..xde la..bersyukur dgn ape yg ade..

tp brader ni memang paling kacak bagi aku...Nagase Tomoya..bleh jumpe dlm 'my boss my hero', 'tiger & dragon', xpon yg paling aku suka drama die 'mukodono'...aku ade sgt bnyk cerita jpon & korea..sape nk, kasi tau..nnt aku pos..korang pos balik kt aku tiket pegi bali 3 hari 2 malam je cukup..aku x demand lebih...

ade brader dari arab, specifically x ingat la arab celah mana, request cerita korea kt aku melalui ym..siap demand lg nk yg direct link..xnak torrent..nak arabic sub... perghh..muka aku ade mcm pirate ape....aku x buat dh kerje2 sharing caring maring ni....




* weh avatar xyah download r..pergi tgk wayang..ape salahnye support kt team yg buat movie tu..they did superb job..tolong la dorang kasi balik modal..mahal beb movie tu..



http://nurmala21.files.wordpress.com/2009/05/6a00c2252249d98fdb00e398c017420001-320pi1.jpg

4org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.