Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
3

CEROBONG DAH SIAP INSTAL

Posted by morriss on 10:55 PM in

Malam ni aku nk reveal identiti sebenar santa claus..cerobong asap aku dh siap instal..xnak ikut cerobong asap, tingkap pon aku nak bukak luas2 mlm ni..siap pasang lampu kelip2..stokin 3 5engget dh siap gantung..cctv pn dh ready..cuma pokok krismas je spoil..tempah last minit mane dapat...guna pokok jambu je kali ni..ala, malam2 bukan santa nampak pon..

member2 aku saspek karim( die ni member aku jgak) adalah santa yg sebenar...beberapa hari ni kami mendapati beliau berperangai yg mencurigakan.. die kerap menghilangkan diri..aku saspek die sibuk sekarang ni pek hadiah..sbb tu asek2 hilang..kejap ckap nk g makan la..g tahlil kt surau la..gotong-royong la..agak2 la rim, alasan lu x konkrit..td die cakap nk balik kampung..sah!!!.. mentang2 malam ni die bertugas agihkan hadiah dari rumah kerumah..buat alasan nk blk kampung plak..

ade beberapa lagi bukti2 kukuh yg menguatkan lg teori bahawa karim ni adalah santa claus..antara bukti2 yg dapat aku dedahkan kt sini:

  1. saiz badan - memang ngam..kami cuba padankan bayang2 kelibat santa yg berjaya dirakam melalui cctv oleh peminat2 paranormal seluruh dunia..resultnya 94% match...walaupun die berkulit x berapa nak putih, tapi mungkin karim adalah santa yg ditugaskan dikawasan2 asia..tu x mustahil..
  2. kenderaan - mengikut mitos, santa menunggang rusa yg mampu terbang..how stupid we are for not realize this..karim bawak perodua kancil..can't you see..kancil pun lebih kurang rusa gak...x sangka kancil santa ni pandai menyamar menjadi sebuah kereta..pandai sungguh berpura2..sirius x sangka..

malam ni u will be caught, santa claus..masa kecik aku wish sgt kereta dash yonkuro..tp, kau x pernah nk singgah kt umah aku..berani kau mempermainkan perasaan anak2 kecil berhati suci ini..

*Especially for Ben, Merry Christmas..




Karim- 7 dari kiri


3org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.