Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
1

SAPA ADA KERETA LEBIH?? KASI KT AKU...

Posted by morriss on 12:36 AM in
aku baru start kerja.. tapi dah kena beli kereta.. sebab kerja aku banyak kena travel.. giler tekanan.. baru nak start hidup dah nak kena beli kereta...

ingat nak angkat civic type-R sebijik.. tapi takut kena sekolah dengan mak bapak aku pulak... hahaa.. terbeliak la bijik mata dorang bila tengok aku balik kampung bawak honda.. pastu kompem lunch dgn dinner aku hari2 mee segera..

ape kereta yang sesuai ek bagi starter mcm aku..? gaji aku as fresh graduate ade la dalam 3000 lebih sebulan.. tolak rumah dlm 300 sebulan.. hidup totally bujang dan takde awek.. bayar bil letrik & air.. bil henfon company bayar... tu je r.. so, aku bajet klu bayar bulanan dalam RM600 takde hal kot..

masalah sekarang aku kofius.. Myvi atau gen2??? nak jimat angkat saga blm je sudah.. ye tak... adoo, baru ingat nak simpan duit gi bali ke, korea ke, at least pun dapat cecah sarawak jadi r.. terbantut la plan aku sbb duit habis kt beli kereta...

kalau la gaji sebulan dalam 10K.. hahaaa.. memang gua angkat yg mcm dalam gambar ni... dok pandang benda ni, awek bogel depan mata pun gua buat tak nampak je...
http://anycarinfo.com/wp-content/uploads/2008/12/2009-nissan-fairlady-z_6.jpg


**klu dapat kerja
dekat langkawi
kan best.. honda civic
baru dalam 60-80 ribu je..

1 org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.