Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
8

TINGGALKAN AWEK U.. IKUT I

Posted by morriss on 11:58 PM in ,


sebagai lelaki budiman, bila ditanya mengenai ciri-ciri calon isteri, semestinya ayat yang akan keluar sangatlah skema serta hipokrit... terutama kalau tanya kt artis.. sama macam takyah tanya..

saya tak mementingkan paras rupa... apa yang lebih penting, si dia mestilah cantik dari dalam.. 

cehh, memang mendalam maksud kau.. gua cuba bayangkan kalau dapat awek macam kt gambar bawah ni.. mesti semua orang respek kt gua sebab sanggup terima kekasih macam tu.. ape yang gua boleh agak, lelaki yang couple dengan gadis macam ni (maksud gua kurang cantik dari segi luaran ) mungkin sebab dah takde choice..

Photos - Ugly - Obese Women by Johnny Illustrated.

cmne hati lelaki tu bila tiba-tiba, ada gadis yang macam kt bawah ni hadir dalam hidup dia... selepas apply teori trigonometri serta rumus-rumus yang berkaitan, gua agak lebih 93.47% lelaki akan berubah haluan... gua? eheemmmm.. gua no komen....

Miss Russia 2009 43


**ade awek cun serta
alim minat kt gua dulu...
tapi taktau la kenapa
gua langsung takde feel kt dia..
tak.. bukan sebab gua gay..
sebab gua bengap kot masa tu..

8org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.