Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
2

NAK MASAK MEGI GUNA JE KUALI ASTRO TU

Posted by morriss on 3:36 PM in
semalam lisa surihani sms gua.. dia suruh betulkan ariel tv kt umah dia.. gua cakap sori la sayang.. abang gayat la.. (erk, loya plak tekak ni baca balik)


takde la.. gua nak cakap pasal ariel.. atau nama saitifiknya kuali astro.. apsal bila time hujan je mesti line putus.. gile ape tengah-tengah syok tengok bola tiba-tiba skrin jadi gelap je... astro memang macam tu ke?gua taktau sebab gua takde astro.. gua tengok kt kedai mamak je..


cmne kalau hari-hari hujan.. hari-hari la tak dapat tengok tv.. gila ape.. sekarang musim akademi fantasia beb.. ramai gadis-gadis yang histeria nanti sebab tak dapat tengok..


Harap pihak astro ambil perhatian ye... ceh, macam aduan rakyat plak...

http://deepspace.jpl.nasa.gov/dsn/images/picture_70_bw_lg.jpg

**gua tak rasa nak
publish entri gua kt 
dewan bahasa dan pustaka..
so tak perlu nak skema-skema kot..

2org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.