Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
5

TEKTIK SCORE A TANPA PERLU STUDY

Posted by morriss on 12:19 AM in
ni gua nak tanya.. sape-sape ade petua untuk score A tanpa perlu guna toyol.. gua nak relek je.. layan fesbuk serta blog 24 jam sambil telan pizza hut dan tengok cerita korea.. sesape tau kongsi-kongsikan la.. berkongsi ilmu kan amalan yang mulia..


gua dah last semester ni dah malas nak study dah.. pikir nak enjoy saki baki hari yang tinggal sebagai student ni dgn member2.. CGPA yg gua kumpul tu cukup la kot kalau setakat nak apply jadi perdana menteri.. so,final exam memang xde dalam kamus hidup gua dah sekarang ni..


so, berbalik pada topik.. sape teringin gua belanje dia dinner secara exclusive bersama gua, makan roti canai dengan teh ais? eh, teh O dah la.. haaa sape nak? so, share2 la petua yang korang ade.. 

http://www.richardpettinger.com/economics/clever_exam_answers/exam-answers-6.jpg 

**
**cmne tetiba, 
subjek last sem
ni ade yang fail...
perghh.. elok2
dah nak grad,
tak pasal-pasal
kena extend..

5org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.