Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
16

NUFFNANG SAYE BERTAMBAH LAGI... 25 sen

Posted by morriss on 12:08 AM in
Selalu aku jalan-jalan, ramai blogger cerita pasal nufnang.. aku tak amik kisah sangat sebab aku jarang update.. orang jarang update  iklan pun mesti la tidur je.. betul tak? minggu lepas tak tau apsal tetiba terasa nak cek akaun nuffnang aku.. lohh.. ade gak dalam RM3000... eh 30...

Tak sangka plak amount tu up.. kalau tak silap kena ada orang yang click iklan tu baru die up.. so, maknanya ade yg click la ek?? huhuuu.. terharunye saye... nanti bila dah cukup sejuta aku belanja korang teh tarik.. ok..

Aku join instant cash utk project alpha.. setiap kali post mesti jadi orang yang ke berapa belas ratus ntah.. hahaaa.. tak boleh blah... lambat giler..

Bagus ek ade benda ni.. mesti ramai yang semangat giler nak update blog sebab ada peluang untuk jana duit topup enset.. maksudnya takde la blog setakat suka-suka.. atleast ade gak keuntungan dia.. tp, jangan r paksa orang click.. tu gua kurang berkenan... auto gua declare org macam ni berblog semata-mata nak duit.. 


**sape-sape yang 
datang sini, thanks
aku ucapkan..


16org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.