Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
15

USTAZ JADI FOLLOWER BLOG AKU

Posted by morriss on 12:45 AM in
sape cakap gua selalu buat entri sampah? sape cakap gua selalu lari tajuk? sape cakap gua selalu kutuk permpuan? 


aku malas la nak bongkak ke ape.. kan.. cuma hari ni rasa nak riak sikit je... korang tengok la ape yg orang ramai cari bila datang blog aku.. 



tengok atas skali tu.. gua dah agak dah.. ramai ustaz2 datang sini sebab nak cari bahan buat ceramah agama... korang je yg memandai cakap blog gua ajaran sesat la..ape la...

sambil2 tu, aku ade jugak kaji bagaimana tokoh2 seperti donald trump dan syed mokhtar boleh berjaya.. kajian aku tu, sebelum dipublish dan dapat anugerah, aku share dekat sini dulu.. x sangka ramai jugak professor datang cari hasil tulisan aku utk dibuat rujukan...

saya (tengok, gaya cakap pun dah berubah ala2 akademik).. saya juga tidak hanya menulis tentang hal2 serius.. saya juga kadang kala ada menyelikan unsur2 berkitan remaja.. contohnya cara memilih shaver serta pencuci muka yg baik...

ape? yg sensor tu gua saje2 je... korang jgn nak teka yg bukan2 plak...







**aku lg suka 
blogwalking daripada
tulis entri...
suka jalan2 tengok
cara org lain berfikir..


15org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.