Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
9

M DAUD KILAU..GUA KIPAS SUSAH MATI LU

Posted by morriss on 12:28 AM in ,
sape kenal M Daud Kilau?? alaaa yg selalu nyanyi longlai mcm sotong tu.. yg slalu pakai baju bling bling penuh dengan manik jahitan sendiri beliau tu.... yg biasa cakap ala2 sopan je tu.. haaa.. kenal x? sweet je kan atok tu.. heheeee...  WHAT THE EFFF... celah mane sweet.. disebalik penampilan serta lakonan ala2 lembut beliau, terselindung seekor monster tau x?...

sekitar era 2005, standard la budak2 lepas SPM akan cari kerja sambil tunggu result spm and tunggu panggilan matriks atau U. gua pun x terkecuali.. ape? ingat gua lemau sangat ke ? cambridge pun gua apply tau.. dorang je yg sengaja xnak amik pelajar yg terlampau genius mcm gua..

aku ambil keputusan nak merantau.. cari kerja jauh sikit dari rumah.. target nak cari part time jadi pilot ke, penganalisis saham ke, ataupun dokter bedah.. tapi naluri gua rase kerja2 mcm tu agak kurang mencabar.. last2 memang jumpa kerja pun yg jauh dari rumah.. tp xpe, gua duduk rumah sewa member gua time tu dekat hutan melintang, perak.. kerja ape? lupe plak nak bagi tau.. kerja eksekutif pemasaran bagi syarikat shell.. hehee, xde la.. tukang jaga pump je kt stesen minyak shell tu..

tempat kerja gua ni, dekat hutan melintang.. dari KL, klu nak pergi bagan datoh, akan lalu hutan melintang dulu.. ada ape dgn bagan datoh? bagan datoh la tempat tumpah darah asal nye M Daud Kilau.. senang cakap, klu M daud kilau ni nak balik kampung dia kt bagan datoh, dia akan lalu hutan melintang dulu..

senang cerita, satu hari MD kilau ni nak balik kampung.. on the way tu singgah la isi minyak kt shell tempat aku kerja.. gua nampak je, terus terlonjak2.. 'waa, artis datang!! artis datang weyh!!' padehal, satu lagu die pun aku x tau.. tp standard la, bila jumpa org terkenal sikit, walaupun sikit je, timbul rasa nak layan dia baik2.. ntah pape, jumpe sotong pun gua boleh xcited... rasa kecewa jugak dgn diri sendiri..

gua pun berkelakuan sopan ala2 beliau.. isikan minyak ke kereta beliau.. dia mintak resit.. gua tulis tapi ntah apesal boleh tersilap tulis.. bila dia tengok je resit tu silap.. terus dia maki gua kaw2... maki dgn suara yg lantang.. OK!

demn.. mane perginye lemah lembut beliau yg slalu tunjuk kt tv tu.. ciss.. aku rase nak calarkan je kereta dia tu.. rasa nak simbah rambut dia dgn petrol pun ada.. pastu bakar, gelak kuat2... xpun, klu curi manik2 kt baju dia pun rasanye dah dikira sgt kejam kot..  


pak cik.. gua dendam sama lu..  



http://i140.photobucket.com/albums/r33/efaisalz/mdaudkilau.jpg 



**start tu, aku 
tak suka judge org
dari luaran lg...

9org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.