Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
5

RESEPI BBQ... CONFIRM NANGES

Posted by morriss on 12:19 AM in
Gua plan nak buat BBQ... standard la, mesti nak kena perap ayam dulu... ajak la karim pergi mydin nak cari perencah BBQ yg best2... 


karim ni satu hal.. pantang bila bawak pergi tempat2 public ni.. gua khusyuk cari bahan nak buat BBQ.. dia, hobi dia satu je... usha awek.. pantang ade awek, dia scan dari atas sampai bawah.. siap buat summary lg gadis yg mcm ni slalunye perangai mcm mana, pakai tut saiz ape, dah ade balak ke blom... blablablaaa... dah mcm penganalisis profesional pulak dah...


aku : woi, karim...
karim : ape?? 


dia jawab gak soalan aku..tp mata follow bontot awek...


aku : aku pening r.. ko kasi suggestion cket...
karim : ok.. awek yg mcm tudung kuning tu, xleh buat kaple... x setia... haaa yg rambut alaa2 artis korea tu, aku rasa, ok... walaupun, cutting x berape...


panggg!! aku amik tin srdin kt situ, hentak kepala dia....


aku : bukan suggestion pasal awek la ngok... aku tanye perisa ape yg best... haishhhh...
karim : owhh... sori2...  <--- mata still usha awek
karim : aku rase perasa strawberi ok kot...


gua kuar maydin laju2... start kereta.. balik umah.. balik la ko jalan kaki karim....


http://www.freewebs.com/warwickmotorsport/bbq.jpg 

**birthday aku tahun ni
is da best ever....
xde awek pun, klu ade
kawan mesti meriah
punye... rasa sgt dihargai..
perghh.. emo plak....

5org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.