Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
14

DULU KERJA KUTIP SAMPAH..SEKARANG SAYA JUTAWAN

Posted by morriss on 1:44 PM in ,
ni gua nak tanye.. jangan nak buat2 nerd.. jgn nak buat2 xpernah tengok melodi dan baca majalah HAI.. sape kenal fazura? linda onn? dah, xyah susah2 nak angkat tangan.. saje je tanye.. bukan buat contest pon.. lg pun gua baru lepas buat contest.. korang je sombong xnak join..

aku minat fazura dah lama.. masa dia jadi host Teens World kt TV2 dulu.. korang pernah tgk ke teens world tu.. mst ramai yg xtau.. time tu fazura pun budak hingusan je lg.. adore giler kt dia masa tu.. cute je.. lepas jadi artis.. dah popular... macam2 dah jadi dgn dia.. berubah sgt aku tgk compare masa belum terkenal dulu..

linda onn.. dulu aku suka sgt dgr suara linda onn masa jadi dj era.. ingat lg mas form 1, lepas sahur sanggup berjaga dengar walkman.. sebab nak dgr suara linda onn.. dulu suara dia innocent je.. 1st time nampak pic dia kt paper, wahhh... sangat sederhana dan naive... sekarang... siap ada fans page 'we hate linda' lg kt fesbuk..

scha.. gua minat start time dia jadi model iklan gua.com dulu... time tu x popular langsung... sekarang.. paling gua x boleh terima bila dia beberapa kali mention "tak main la clubbing2 ni" kt dalam awan dania... perghh.. xpe la.. tu skrip... bace je la kan... realiti belakang kira..

nora danish.. ni lg la.. gua minat sejak dia jadi model hotlink lg.. time tu sape pun xtau dia ni.. kalau jumpa kt pasar malam pun org buat xtau je.. paling menyayat hati bila dapat cerita dia kahwin.. perghh, rasa mcm hati ni kene gelek dgn lori balak je.. heheee.. bila dia bercerai.. hmm, dah agak dah...

fasha sandha.. ni pun same.. gua terminat masa tengok muka dia jadi model wallpaper handset.. dulu standard model wallpaper je.. sekarang.. watak utama melodi tu.. xde fasha, gila la crew2 melodi nak cari bahan buat cerita..

senangnya manusia berubah... waktu kita tak popular pun, waktu kita rasa takde sape2 kenal kita.. sebenarnya ramai yg sayang pada kita.. tak rasa bersalah ke bila kita buat sesuatu yg boleh melukakan hati org2 yg kita sayang.. orang sayang kita sebab apa yg ada dalam diri kita.. tapi bila kita berubah, anggap la orang dah tak kenal kita macam dulu lagi...




kampung je muka ko dulu kak linda..
http://img2.pict.com/8d/6f/2a/1365563/0/lindaonndagu1.jpg


 

**lisa surihani.. 
gua xtau la nanti mcm mana.. 
sekarang semua org 
tgh adore kt dia.. 
esok lusa xtau ape jadi.. 
sebab tu gua tengah 
berusaha nk pikat 
dia sekarang ni.. 
boleh jaga dia baik2.. 
kahkahhhh...


14org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.