Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
5

KARIM DAPAT ADIK...BARU...

Posted by morriss on 4:00 PM in
10 tahun karim menikmati hidup berstatus anak bongsu...nak ape dapat..klu x dapat, merajuk sikit je...mesti mak dgn ayahnya beri...namun begitu, langit x selamanya cerah...pantai mana yg x dilanda ombak...

orlando...itulah nama yg diberikan keluarga kepada warga baru rumah itu..kadang2, karim agak terkacau egonya bila membandingkan namanya dgn nama adiknye..mengapa nama adiknya berunsurkan latin sedangkan namanya bertemakan asia tengah..ketidakpuasan hati timbul disitu..


ketika jejak saja kaki orlando ke dalam rumah tersebut, hidup karim berubah..perhatian ibu bapanya telah beralih ke orlando...


karim : mak!!! nak makan....
mak : kejap...mak bagi makan dekat orlando dulu...


karim : mak!!! kenapa x masak pizza kegemaran karim hari ni??? kenapa masak ikan goreng???
mak : orlando kan suka ikan goreng...xkan la mak nk masak 2,3 jenis...kamu ni..makan je la...klu xnak, puasa...

mak : waaaa...orlando anak mak dah ada org mengorat kamu ye...hensem anak mak...jgn jd player tau..
karim : eleh....
mak : kamu ni karim..hampeh..minah kilang pon x hingin pandang kamu..ape nk jadi ni..pergi la beli tencho ke..buat rambut elvis..fair&lovely ke..kasi muka tu jambu sikit... blabla%%$^&$&@@....
karim : <---- angin satu badan...buat muka ketat..apesal la xde org minat muka maple aku ni... (karim bermonolog sambil korek hidung)....



karim : mak!!! orlando berak kt dlm rumah!!!!
mak : kamu jgn nak fitnah anak kesayangan mak tu ye....ooooo..pandai2 je memburuk2 kan orlando mak tu..haishh..kucing mane la yg berak dlm rumah ni...





 
~orlando~


**aku pernah nanges
masa kecik dulu sbb
kucing aku, memey, 
tidur atas seluar sekolah
rendah aku..seluar sek rendah
kan biru..bulu kucing
tu plak putih... pergh...
menyirap gua nk buang
semua bulu yg melekat tu.... 
start time tu gua declare 
memey sbg 
adik tiri gua...


5org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.