Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
6

x puas hati? tulis dalam kertas..lipat..taruk dlm poket..

Posted by morriss on 5:24 PM in
ada benda kita boleh argue...contoh kalau kau order nasi lemak..dapat plak nasi yg x berlemak.. xpayah la sibuk2 nak jaga diet aku..aku tau control diameter perut aku sendiri..alahh..alasan je tu..santan dah pupus ek? ke, santan x lulus sijil halal? sambal...kalau x pedas bukan sambal namanya...atleast terasa sikit pedas pun jadi la...ni ape masalah ni..oh, yg masak tu org kelantan.. xtau masak pedas..masak manis je tau..ok, xpe..aku boleh diam...muka bugis nak claim kelantan...


aku nk g melancong..sape2 ade port best2...mesti kene ade laut..baru namanye melancong...gambar bawah ni masa pergi pulau tioman sem lepas..ntah pape la chalet punye service..dah la bayar mahal..makanan korang kasi ntah pape..bajet dah la xde..duit habis buat beli seluar pendek hawai la..rokok bebas cukai la (bajet nk bisnes)...siput la (bajet souvenir)..google la (bajet nk snorkeling)..last2 makan megi je...mangkuk pun buat sendiri..  





*Banyak sangat benda 
yg aku x puas hati..
aku ni sebenarnye 
yg bermasalah..
duduk kandang kambing
mane boleh demand nk makan
briani dengan kari daging..



6org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.