Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
10

BILE PTPTN NAK MASOK NI???

Posted by morriss on 5:14 PM in
aku dah macam bangla buruh constuction je ni...nak isi minyak pun xleh..sesape pandai chemical aku nak tanye...boleh x petrol tu taruk sikit dengan air? 


hari2 makan megi...owh, megi brand mamee skrg user friendly...orr wallet friendly for exact..beli 5 percuma 1..baru RM3.50...sekarang ni, bila nampak nasi dgn ayam goreng, rasa nk menangis je...huhuuu..dah..dah..lelaki taff kurang manis klu menangis..



hari isnin lepas baru cucuk rm50..mak aku baru masukkan...malam g main futsal..balik main futsal g tengok bola..time nak bayar, wallet dah ntah kemana..sangat sial...balik umah ade org call..die jumpa wallet tu..pegi amik tengok isi dah kosong..sori r bro...gua x mampu nak kasi duit kopi pun kt lu time tu sebagai balasan..malas aku nak mintak duit lg..nanti mst kena sekolah dulu dgn mak aku..



mcm2 dlm fikiran aku sekarang ni..printer baru..canon..aku dah anti dgn HP..processor baru..bajet nk angkat AMD phenom r..aku nk menyumbang pd global warming pasni..jeans..jeans lama memang dah rabak..seasoned..vintage..semua ade..snicker dolce gabbana aku ok lg..tp tergoda plak bila usha satu vans ni..arghh...iman lemah btul...


aku memang dah x larat makan megi hari2 ..PTPTN jgn cari pasal..jgn sampai aku merajok..korang kasi lambat, aku bayar loan tu lambat nanti..hahaaaaa...


**ni duit tabung aku..
biasa dapat syiling aku 
simpan dalam tabung..

sekarang ni nak beli pape,
kene pakai syiling tu je..
terpaksa..tahap darurat 
rasanye ni..

10org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.