Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
0

mimpi yg sgt sempurna

Posted by morriss on 11:26 AM in
malam tdi mimpi...kena kejar dgn awek2..lbh kurang umur cm budak2 high skol.. lari2 kejar aku... pastu tarik2 baju aku..jerit2 nama aku.. pastu, mintak autograph~ :o

aku pn x paham knp mimpi cmtu leh sesat masuk dlm mimpi aku... padahal stp malam sebelum tdo aku set nk mimpi kuar dating dgn lisa surihani... :x

mmg rasa cm artist time tu... x dpt rasa kt dunia realiti, dlm mimpi pon jd r...haha..poyos~

tp aku still lg pelik ngan mimpi tu... :/
harap2 mlm ni dpt mimpi kene kejar dgn lisa surihani plak heee

0org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.