Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
0

hujan~

Posted by morriss on 10:19 PM in
huarghh.... mlm ni start Transformers....bajet nk tgk kul 9.30 mlm punye tiket... 7,8 langkah sebelum kuar umah..hujan start..lebat...giler..bab....~ lol

aku rase aku mmg ade wt salah dgn hujan...atau pn hujan ade simpan pape dendam dgn aku... bkn br hari ni jd...tp sgt lah selalu...terutama waktu2 aku sgt2 excited nk kuar....

xpe2..time ni klu hujan t blh gelak, mst guling2 die ketawakan aku :D

nanti la...nk kena mandi bunga ni...kac hilang sume badi majok
.
.
.
.
.
.
.
.
.

0org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.