Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
0

JANGAN TEGUR = JANGAN TENGOK!!!

Posted by morriss on 4:18 PM in

dah banyak kali aku berikrar pada diri sendiri yang aku xkan lagi tengok filem melayu...bukan sahaja utk menyelamatkan duit tabung aku sndiri malah utk mengelakkan diri dari di tipu oleh iklan2 yg harap sembang je kencang...

dulu 1st skali tgk JANGAN PANDANG BELAKANG...ok la..better dr ape yg aku expect..then, comes CONGKAK....try la tengok..mane tau org2 filem kt Malaysia nih dh belajar ckit2 cara nk wt cerita..munkin better dr JGN PANDANG BELAKANG... tapi, mereka hanya berjaya melukakan hati aku..huh~...jalan cerita x menarik langsung..harap sound effect je kuat nk buat org terkejut....

bila JANGAN TEGUR kuar, aku menagmbil tindakan bodo utk g tgk..dgn harapan ade kelainan...tp, still d same...they've produced a piece of crap....nk je aku mintak balik duit tiket tu...aku sarankan kt sesape, JANGAN TENGOK CITE NI....

0org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.