Kandungan blog ini lari sikit je dari fakta..kalau rasa loya, jangan muntah di sini..
http://img191.imageshack.us/img191/5630/abandonchilds1.png
0

Road Trip with My Broadband

Posted by morriss on 12:05 AM in
Ini aku rasa soalan paling senang.. sebagai seorang blogger, apa benda yang paling penting? Dah, tak perlu jawab. Jawapan korang sure punye merapu. Jawapannye dah tentu la internet conection.

Aku ingat lagi time mula-mula addict dengan dunia blog ni. Ada time tu kena travel beberapa tempat macam balik kampong, pergi keluar buat assignment, interview dan macam-macam. Time tu rasa gelabah giler sebab tak dapat buka internet. Aku bukan rajin sangat update, tapi yang menjadi tumpuan utama aku untuk blogwalking. Tak tau kenapa suka sangat pergi kt blog – blog orang lain. Disebabkan selalu keluar dari rumah, maksud aku berjauhan dengan line internet, aku akhirnya decide untuk subscribe wireless broadband.

Sebagai seorang student, budget mana ade sangat. So lepas survey, aku dapati P1 Wimax punya pakej paling sesuai dengan kehendak speed serta ekonomi. Aku register dekat PC Fair KLCC. Start dari tu la kemana –mana pun aku akan bawa WIGGY tu. 

http://projectalpha.com.my/download/week9a_img.png

Bila cuti semester, kalau nak balik rumah di Selayang KL, aku tak risau untuk update pasal blog atau email. Aku akan bawak sekali WIGGY tu. Fortunately, coverage P1 Wimax ni semakin meluas terutama kt Bandar.  So, kalau travel mana-mana, biasanya takde masalah lg untuk aku surf internet.

Pada yang tengah tercari-cari broadband, aku recommend P1 Wimax pada korang. Pakej yang dorang tawarkan paling rendah, berkelajuan tinggi serta bandwith yang besar.







Project Alpha Season 2 
is presented by 
Adidas Action 3 
and supported by 
P1 and MAS

0org kentut di sisni:

Post a Comment

Copyright © 2009 ABANDONED CHILDS All rights reserved. Theme by morriss. | Bloggerized by morriss.